Slováci najradšej nakupujú v obchodných reťazcoch Lidl a Kaufland

0 596
Ilustračné foto. TASR/AP

Bratislava 7. augusta (TASR) – Slováci najradšej nakupujú v obchodných reťazcoch Lidl a Kaufland. Vyplýva to z prieskumu agentúry TNS Slovakia, ktorý sa uskutočnil v máji prostredníctvom internetu na vzorke 1000 respondentov.

Pre Lidl sa v prieskume rozhodlo 38 % opýtaných a Kaufland si zvolilo 35 % respondentov. Dôvodom je to, že podľa ľudí sa dajú práve v týchto reťazcoch robiť najvýhodnejšie nákupy a tiež pre orientáciu v predajni, personál či celkovú atmosféru obchodu.

Na treťom mieste sa v obľúbenosti umiestnila sieť Tesco s 29 %, 18 % ľudí chodí rado do predajne Coop Jednota a 12 % do Billy.

Medzi najdôležitejšie atribúty, na základe ktorých si spotrebitelia vyberajú obchodný reťazec, patria podľa prieskumu prijateľné ceny s 86 %, čerstvosť s 85 %, kvalita produktov s 83 % a čistota predajne so 79 %. Privátne značky obchodných reťazcov sú pritom dôležité len pre približne tretinu, teda 38 % zákazníkov.