Riadenie tímu špecialistov a agentov v rámci jednotlivých telemarketingových kampaní.

    0 14

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    2616787

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2017-10-04 10:45:29

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Office manager

    Región, v ktorom je pracovná ponuka platná

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Administratíva

    Popis práce

    – príprava, implementácia, monitoring a evaluácia projektového cyklu
    – zodpovednosť za finančnú stránku jednotlivých projektov v požadovaných intenciách spoločnosti
    – riadenie tímu špecialistov a agentov v rámci jednotlivých telemarketingových kampaní
    – zodpovednosť za riadenie tímu, jeho rozvoj a motiváciu
    – hodnotenie úspešnosti projektov a zefektívňovanie systému riadenia
    – komunikácia s obchodnými partnermi (osobná, telefonická a e-mailová)
    – zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a požiadaviek obchodných partnerov
    – riešenie problémových situácií a krízového manažmentu
    – poskytovanie podpory a informácií obchodným partnerom a pravidelný reporting
    – práca s internou databázou
    – všeobecné administratívne úlohy
    – komunikácia v rámci jednotlivých interných oddelení a riadenie prevádzky
    – možnosť podporovať menej skúsených kolegov pri riešení problémov, ako aj možnosť zaškoliť nových zamestnancov
    – možnosť neustále zlepšovať procesy v rámci oddelenia
    – podávanie spätných väzieb agentom

    Požiadavky na uchádzača

    – silná orientácia na výsledky
    – vysoká miera samostatnosti, zodpovednosti a dôslednosti v práci
    – skúsenosť s vedením tímu
    – organizačné a riadiace schopnosti
    – koncepčné, analytické a strategické myslenie
    – výborné prezentačné a komunikačné zručnosti (plynulý a bezchybný rečový prejav)
    – schopnosť tímovej práce
    – vysoká odolnosť voči stresu
    – flexibilita
    – bezchybný pravopis
    – výborná znalosť práce s PC
    – skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory
    – znalosť oblasti telemarketingu výhodou
    – anglický jazyk – aktívne (výhodou, nie podmienkou)

    Iné výhody ponúkané zamestnancom

    – zázemie v stabilnej spoločnosti
    – práca je skvelým štartom k profesijnej kariére
    – firemné školenia – rozvoj osobnosti a pracovných zručnosti prostredníctvom školení v oblasti komunikačných zručností, marketingu a manažmentu
    – finančné benefity
    – príplatky pri nadštandardnom plnení pracovných povinností
    – nefinančné benefity
    – mesačne balík prípravkov pre domácnosť
    – 5 eur na nápoje a drobné občerstvenie v práci
    – upomienkové predmety
    – zľavové poukážky na zľavu vo Vašom meste a v eshopoch po celom Slovensku
    – mimopracovné a voľnočasové aktivity
    – raňajkové menu: ovocné, vitamínové, čokoládové, popcorn dni
    – práca v dynamickom kolektíve a príjemnom prostredí
    – rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
    – priestor pre originálne a kreatívne riešenia
    – možnosť kariérneho rastu

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám zašlite Váš životopis alebo nám zavolajte, prípade sa zastavte osobne. Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
    Tešíme sa na Vás!

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    ihneď

    Typ pracovného pomeru

    • plný úväzok

    Dosiahnuté vzdelanie

    • stredoškolské s maturitou
    • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    • vysokoškolské II. stupňa
    • študent vysokej školy
    • vysokoškolské I. stupňa
    • vysokoškolské III. stupňa

    Názov spoločnosti

    Crystal Call, a.s.

    Charakteristika spoločnosti

    Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

    Počet zamestnancov spoločnosti

    250-499 zamestnancov

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Telekomunikácie

    Znalosti

    • Jazykové znalosti
    • Slovenský jazyk – Pokročilý (C1)
    • Počítačové znalosti – používateľ
    • Microsoft Excel – pokročilý
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk