Reprezentant inkasného centra

    0 107

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    3265098

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2017-12-11 10:47:40

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Helpdesk operátor
    • Referent správy pohľadávok
    • Špecialista podpory zákazníkov
    • Špecialista pohľadávok
    • Telefonický operátor

    Región, v ktorom je pracovná ponuka platná

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Administratíva
    • Bankovníctvo
    • Ekonomika, financie, účtovníctvo
    • Zákaznícka podpora

    Popis práce

    Telefonický špecialista Call centra pre správu a vymáhanie pohľadávok zabezpečuje pasívny a aktívny telefonický kontakt s dlžníkmi na základe vopred definovaných databáz za účelom uspokojenia pohľadávok, pripomína termíny splatnosti, navrhuje lehoty a možnosti vysporiadania pohľadávok, poskytuje informácie o pohľadávkach, eviduje záznamy z realizovaných hovorov a plní ostatné povinnosti súvisiace s výkonom správy a vymáhania pohľadávok.

    Požiadavky na uchádzača

    • Základná znalosť práce na PC

    Iné výhody ponúkané zamestnancom

    • 3 dni plateného voľna ročne navyše
    • poukážky Ticket Compliments – 6x ročne
    • príspevok na dopravu do zamestnania
    • príspevky na šport a fitnes alebo starostlivosť o telo a vizáž
    • príspevok na jazykový kurz podľa vlastného výberu
    • iné finančné benefity
    • profesionálne vzdelávanie a možný kariérny i osobnostný rast
    • istota dlhodobého zamestnania

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám štruktúrovaný životopis do 7 dní. Z hľadiska našich personálnych možností odpovedáme len vybraným kandidátom. V prípade, že sa Vám neozveme do 15 dní od Vášho zaslania, budú Vaše údaje zaradené v našej personálnej databáze. Zaslaním Vášho CV, nám dávate súhlas so spracovaním osobných údajov, ktoré si zároveň prosíme doplniť Vašim súhlasom, ktorý bude v znení:
    „Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov vo Vašej spoločnosti. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.“

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Spoločnosť je súčasťou holdingu s kapitálovou účasťou vo viacerých oblastiach slovenského hospodárstva. Holding si vytvoril stabilitu a vlastné finančné zázemie najmä vďaka schopnosti rýchlo reagovať na požiadavky meniaceho sa trhu, dobrom rozložení portfólia svojich aktivít v oblasti úverov a financovania, službách korporáciám a outsourcingu.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    ASAP

    Typ pracovného pomeru

    • plný úväzok
    • skrátený úväzok

    Dosiahnuté vzdelanie

    • stredoškolské bez maturity
    • stredoškolské s maturitou
    • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

    Názov spoločnosti

    POHOTOVOSŤ, s.r.o.

    Charakteristika spoločnosti

    Spoločnosť je súčasťou holdingu s kapitálovou účasťou vo viacerých oblastiach slovenského hospodárstva. Holding si vytvoril stabilitu a vlastné finančné zázemie najmä vďaka schopnosti rýchlo reagovať na požiadavky meniaceho sa trhu, dobrom rozložení portfólia svojich aktivít v oblasti úverov a financovania, službách korporáciám a outsourcingu.

    Počet zamestnancov spoločnosti

    150-199 zamestnancov

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

    Znalosti

    • Počítačové znalosti – používateľ
    • Internet (e-mail, www) – pokročilý
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk