Referent / asistent

    0 7

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    3175587

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2017-10-28 05:51:45

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Administratívny pracovník, referent
    • Obchodný referent
    • Špecialista podpory zákazníkov

    Región, v ktorom je pracovná ponuka platná

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Administratíva
    • Obchod
    • Zákaznícka podpora

    Popis práce

    – aktívna komunikácia s obchodnými partnermi a klientmi

    – organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
    – organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking

    – organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy

    – telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
    – správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok), riešenie faktúr po dobe splatnosti – vymáhanie pohľadávok

    – fakturácia

    – administratívne práce
    – aktualizácia údajov v CRM systéme
    – tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
    – tvorba prezentácií

    – optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu

    – profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety

    Požiadavky na uchádzača

    – dobrá znalosť práce MS Office – MS Word, MS Excel, Outlook podmienkou.
    – komunikatívnosť, flexibilita, dobré organizačné schopnosti
    – strojopis – pokročilý
    – skúsenosti s prácou v Call Centre výhodou
    – počet rokov praxe: 2

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    Pre našu spoločnosť hľadáme spoľahlivú asistentku.
    Komunikácia s klientami, práca v kancelárii, starostlivosť o databázu zákazníkov, obchodná činnosť v kancelárii, tvorba cenových ponúk. Administratívna podpora – spracovanie štatistík, analýz.

    Záujemcov žiadame o zaslanie životopisu spolu s popisom predchádzajúcich pracovných skúseností na info@expresnyposudok.sk

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Sme nezávislá právnická osoba, vykonávajúca organizačnú činnosť v sektore stanovovania trhovej ceny nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.

    Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    12.11.2017

    Typ pracovného pomeru

    • plný úväzok
    • skrátený úväzok
    • na dohodu

    Dosiahnuté vzdelanie

    • stredoškolské s maturitou
    • študent vysokej školy

    Názov spoločnosti

    Copytrend, s.r.o

    Charakteristika spoločnosti

    Sme nezávislá právnická osoba, vykonávajúca organizačnú činnosť v sektore stanovovania trhovej ceny nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.

    Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Iné administratívne a podporné služby

    Znalosti

    • Administratívne a ekonomické znalosti
    • Fakturácia – základy
    • Počítačové znalosti – používateľ
    • Microsoft Excel – základy
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk