Operations Analyst – Business Transformation

    0 131

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    2470930

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    en

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2016-04-11 10:40:19

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Obchodný analytik
    • Konzultant
    • Prevádzkový manažér
    • Procesný manažér
    • Projektový manažér

    Región, v ktorom je pracovná ponuka platná

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Ekonomika, financie, účtovníctvo
    • Manažment
    • Obchod
    • Vrcholový manažment

    Popis práce

    The main responsibility will be to support the senior implementation teams in the preparation and refinement of process documents. Specific responsibilities include:
    – Providing support during process design sessions with local subject matter experts and department heads
    – Owning the creation of process maps, operating procedures, client request forms, and quality checklists using standard templates
    – Coordinating the review and sign off of key business documents
    – Completing data analysis to aide decision making, business cases and KPI reporting
    – Supporting the implementation of new ways of working to drive efficiency and improve service quality
    – Assisting the project managers in key planning and governance activities
    – Managing their own workload across a number of projects, reporting to weekly project governance

    Požiadavky na uchádzača

    Exemplary academics with a Bachelor’s degree or higher
    Excellent written and spoken English
    Ambitious, self-motivated and a team player
    Ability to grasp new skills, concepts, ideas or tools quickly and efficiently
    Excellent proficiency in creating and editing content in Microsoft Office (Word, Visio, Excel, PowerPoint)
    Strong time management skills
    A track record of delivering to deadlines
    Exceptional attention to detail, with an appreciation of good formatting in the preparation of materials
    International sensitivity and willingness to travel (up to 30%)
    Experience in creating process documentation (preferred but not essential)
    Experience in a similar role (preferred but not essential)

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    Please note that only candidates who fulfil the criteria will be contacted. Thank you for understanding.

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu ako poskytovateľ administratívnych služieb od roku 1992. V priestoroch na Dvořákovom nábreží, pracuje spoločne takmer 80 účtovníkov, mzdových účtovníkov, HR špecialistov a právnikov.

    Klientmi spoločnosti TMF Services Slovakia s. r. o. sú medzinárodné spoločnosti pôsobiace na Slovensku, mnohé z nich patria medzi najvýznamnejšie vo svojom odbore v celosvetovom meradle. Cieľom je poskytnúť klientom taký rozsah služieb, aby sa mohli naplno venovať svojim kľúčovým aktivitám.

    Služby poskytované spoločnosťou:
    Účtovníctvo a reporting (bookkeeping & reporting services),
    Personalistika a spracovanie miezd (HR & payroll services),
    Správa spoločností (domiciliary & management services).

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Typ pracovného pomeru

    • full-time

    Dosiahnuté vzdelanie

    • University student
    • University education (Master’s degree)
    • Follow-up/Higher Professional Education
    • University education (Bachelor’s degree)

    Názov spoločnosti

    TMF Services Slovakia s. r. o.

    Charakteristika spoločnosti

    Spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu ako poskytovateľ administratívnych služieb od roku 1992. V priestoroch na Dvořákovom nábreží, pracuje spoločne takmer 80 účtovníkov, mzdových účtovníkov, HR špecialistov a právnikov.

    Klientmi spoločnosti TMF Services Slovakia s. r. o. sú medzinárodné spoločnosti pôsobiace na Slovensku, mnohé z nich patria medzi najvýznamnejšie vo svojom odbore v celosvetovom meradle. Cieľom je poskytnúť klientom taký rozsah služieb, aby sa mohli naplno venovať svojim kľúčovým aktivitám.

    Služby poskytované spoločnosťou:
    Účtovníctvo a reporting (bookkeeping & reporting services),
    Personalistika a spracovanie miezd (HR & payroll services),
    Správa spoločností (domiciliary & management services).

    Počet zamestnancov spoločnosti

    80

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Accounting and Audit

    Znalosti

    • Language skills
    • English – advanced
    • Computer skills – user
    • Microsoft Excel – advanced
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk