Obchodník/odbytový pracovník/manažér výroby junior (Ref. č.: JOT-250215)

    0 147

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    2027488

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2015-02-26 08:40:33

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Manažér logistiky
    • Obchodný referent
    • Obchodný zástupca
    • Office manager
    • Vedúci výroby

    Región, v ktorom je pracovná ponuka platná

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Administratíva
    • Manažment
    • Obchod

    Popis práce

    Chcete sa profesne a odborne rozvíjať?
    Máte skúsenosti (resp. chceli by ste získať skúsenosti) v oblasti obchodu, riadenia firmy, výroby?
    Viete si predstaviť, že Vaša náplň práce bude rôznorodá (obchod, riadenie ľudí, výroby, procesov)?
    Vnímate pozitívne, že pracovisko je mimo Bratislavy (Senec)?
    Ovládate nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni?
    Ak áno, máme pre Vás vhodnú pracovnú ponuku.

    Náplň práce:
    Obchodník (50-60% pracovného času):
    – najmä emailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi (často i v NJ)
    – vypracovanie cenových ponúk
    – dojednávanie podmienok spolupráce
    – aktívne oslovovanie nových zákazníkov (vo väčšine prípadov čisto elektronická komunikácia z kancelárie)

    Manažér výroby junior (20% pracovného času):
    – tvorba a úprava výrobného plánu
    – (spolu)riadenie viac-zmennej výroby
    – nákup vstupných surovín
    – kontrola a zabezpečenie vhodného čerpania vstupných surovín

    Odbytový pracovník (20-30% pracovného času):
    – vystavovanie (kontrola vystavenia) dodacích listov
    – fakturácia
    – sledovanie stavu skladových zásob
    – zabezpečenie dopravy

    Požiadavky na uchádzača

    – práca s PC na úrovni pokročilý (MS Office, internet)
    – vzdelanie chemické smeru alebo profesné pôsobenie v chemickej oblasti výhodou
    – aktívna znalosť nemeckého jazyka je nevyhnutnou podmienkou na zaradenie do výberového procesu
    – znalosť anglického jazyka výhodou

    – organizačné a manažérske zručnosti
    – komunikačné zručnosti (schopnosť komunikovať s klientmi, schopnosť reprezentovať spoločnosť)
    – schopnosť pracovať pod tlakom
    – vysoké pracovné nasadenie
    – samostatnosť ale i schopnosť tímovej práce
    – zodpovednosť
    – lojalita
    – pro-zákaznícky prístup

    Iné výhody ponúkané zamestnancom

    – zázemie stabilnej a úspešnej firmy
    – možnosť osobného rastu

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    Výberové konanie sa uskutoční v marci 2015.

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Spoločnosť H.R.OMADA tvorí tím špecialistov, ktorých personalistické a poradenské schopnosti vybrúsila predchádzajúca manažérska prax. Našim klientom poskytujeme služby a poradenstvo v nasledovných oblastiach a s nasledujúcimi cieľmi:

    personálna agentúra = výber a nábor vhodných zamestnancov…

    pracovnoprávne poradenstvo = kvalitné nastavenie pracovnoprávnych vzťahov…

    osobnostný rozvoj ľudských zdrojov = zlepšovanie zručností a schopností ľudí, zvyšovanie kvality a maximalizácia využitia potenciálu pracovníkov…

    personálne a manažérske poradenstvo = zvyšovanie efektivity, zlepšovanie procesov, dosahovanie lepších výsledkov prostredníctvom reálnych riešení…

    outsourcing personálnych služieb = optimalizácia nákladov personálnych oddelení, zvýšenie kvality personálnych procesov a činností vo Vašej spoločností…

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    dohodou

    Typ pracovného pomeru

    • plný úväzok

    Dosiahnuté vzdelanie

    • stredoškolské s maturitou
    • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    • vysokoškolské II. stupňa
    • vysokoškolské I. stupňa
    • vysokoškolské III. stupňa

    Názov spoločnosti

    H.R.OMADA spol. s r.o.

    Charakteristika spoločnosti

    Spoločnosť H.R.OMADA tvorí tím špecialistov, ktorých personalistické a poradenské schopnosti vybrúsila predchádzajúca manažérska prax. Našim klientom poskytujeme služby a poradenstvo v nasledovných oblastiach a s nasledujúcimi cieľmi:

    personálna agentúra = výber a nábor vhodných zamestnancov…

    pracovnoprávne poradenstvo = kvalitné nastavenie pracovnoprávnych vzťahov…

    osobnostný rozvoj ľudských zdrojov = zlepšovanie zručností a schopností ľudí, zvyšovanie kvality a maximalizácia využitia potenciálu pracovníkov…

    personálne a manažérske poradenstvo = zvyšovanie efektivity, zlepšovanie procesov, dosahovanie lepších výsledkov prostredníctvom reálnych riešení…

    outsourcing personálnych služieb = optimalizácia nákladov personálnych oddelení, zvýšenie kvality personálnych procesov a činností vo Vašej spoločností…

    Počet zamestnancov spoločnosti

    8

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Personálne poradenstvo, sprostredkovanie práce a študijných pobytov

    Znalosti

    • Jazykové znalosti
    • Nemecký jazyk – aktívne
    • Administratívne a ekonomické znalosti
    • Fakturácia – základy
    • Počítačové znalosti – používateľ
    • Microsoft Excel – pokročilý
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk