Konzultant/ – ka Centra služieb zákazníkom – brigáda

    0 1

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    3002146

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2018-12-03 15:16:44

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Helpdesk operátor
    • Telemarketingový pracovník
    • Špecialista podpory zákazníkov

    Región, v ktorom je pracovná ponuka platná

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Zákaznícka podpora
    • Obchod

    Popis práce

    Rád komunikuješ s ľuďmi a poskytuješ im odborné informácie? Chceš získať cenné skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu v medzinárodnej spoločnosti a naštartovať svoju kariériu? Pracuj v príjemnom prostredí v mladom kolektíve a využi svoje schopnosti naplno.
    Do tímu Centra služieb zákazníkom a Kontaktného centra podpory predaja hľadáme nových kolegov.
    Tvojou náplňou práce bude:

    – poskytovanie zákazníckeho servisu /nejedná sa o predaj produktov/ – zabezpečenie telefonického kontaktu s klientom alebo sprostredkovateľom formou odchádzajúcich hovorov, poskytovanie informácií a poradenských služieb klientom (interným aj externým) prostredníctvom prichádzajúcich hovorov, e-mailu,poskytovanie odborných informácií o produktoch a službách spoločnosti, komplexné riešenie požiadaviek klienta,
    – spracovávanie databáz, vedenie evidencie požiadaviek, reklamácií a poskytovaných služieb,
    – spracovávanie hovorov a príprava štatistík tímu Centra služieb zákazníkom,
    – pracovná doba je flexibilná počas pracovného týždňa od pondelka do piatka,
    – administratívne činnosti v rámci Centra služieb zákazníkom,
    – komunikácia s inými oddeleniami.

    Nejedná sa o predajný kanál.

    Požiadavky na uchádzača

    Podmienkou sú:
    – kultivované vyjadrovanie a bezchybná výslovnosť v slovenskom jazyku,
    – komunikatívnosť, proklientský prístup, empatia
    – proaktivita
    – organizačné schopnosti, zodpovednosť,
    – flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresu;
    – schopnosť a vôľa učiť sa nové veci.
    – skúsenosti s poskytovaním podpory (telefonickej, mailovej) pre koncových klientov a/alebo obchodníkov sú výhodou;

    Iné výhody ponúkané zamestnancom

    – zázemie stabilnej medzinárodnej finančnej spoločnosti
    – mladý, dynamický kolektív
    – príjemné pracovné prostredie
    – motivujúce finančné ohodnotenie
    – možnosť rozvoja a vzdelávania

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám pošlite prosím svoj profesijný životopis. Telefonicky budeme pozývať uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti AEGON.

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    AEGON Slovensko je súčasťou medzinárodného koncernu AEGON, ktorý už viac ako 170 rokov ponúka služby v oblasti poisťovníctva a správy financií. AEGON patrí medzi popredné svetové finančné skupiny, pôsobí vo viac ako 20 krajinách sveta a 30 miliónom klientov pomáha dosiahnuť celoživotné finančné zabezpečenie.

    Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
    Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti – AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    dohodou

    Typ pracovného pomeru

    • na dohodu

    Dosiahnuté vzdelanie

    • stredoškolské s maturitou
    • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    • vysokoškolské I. stupňa
    • vysokoškolské II. stupňa

    Názov spoločnosti

    AEGON Slovensko

    Charakteristika spoločnosti

    AEGON Slovensko je súčasťou medzinárodného koncernu AEGON, ktorý už viac ako 170 rokov ponúka služby v oblasti poisťovníctva a správy financií. AEGON patrí medzi popredné svetové finančné skupiny, pôsobí vo viac ako 20 krajinách sveta a 30 miliónom klientov pomáha dosiahnuť celoživotné finančné zabezpečenie.

    Na Slovensko vstúpila značka AEGON v roku 2003. V súčasnosti sa stará o finančnú budúcnosť viac ako 250 tisíc klientov v životnom poistení a starobnom dôchodkovom sporení. Tisícom ďalších klientov sa stal spoľahlivým partnerom v poistení ich bývania.
    Pod značkou AEGON pôsobia na slovenskom trhu štyri samostatné spoločnosti – AEGON Životná poisťovňa, a. s., AEGON, d. s. s., a. s., AEGON partner, s. r. o. a AEGON Hungary Closed Company Limited by Shares, pobočka poisťovne z iného členského štátu.

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Poisťovníctvo

    Znalosti

    • Jazykové znalosti
    • Anglický jazyk – Úplný začiatočník (A1)
    • Počítačové znalosti – používateľ
    • Microsoft Excel – základy
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk