Junior logistic coordinator (Ref. č.: 561/HE/2015)

    0 142

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    2053233

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2015-03-19 12:06:54

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Administratívny pracovník, referent
    • Asistent
    • Logistik
    • Office manager

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Administratíva
    • Doprava, špedícia, logistika

    Popis práce

    Hľadáme šikovného a flexibilného človeka na pozíciu „Junior logistic coordinator“ s miestom výkonom práce SNINA – HUMENNÉ

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
    – vykonávanie zadaných úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka
    – zabezpečovanie chodu oddelenia spoločnosti
    – komunikácia so zákazníkmi, dodávateľmi, subdodávateľmi
    – vyhľadávanie a kontaktovanie firiem za účelom zvýhodnenia cien
    – kontrola a organizovanie transportu materiálu
    – vytváranie štandardov a pracovných smerníc
    – úzka spolupráca s inými oddeleniami
    – kontrola zásob a toku materiálu
    – plánovanie výroby, zabezpečovanie plynulého chodu výroby
    – spolupráca pri zavádzaní nového produktu do výroby
    – riešenie problémov za účelom zefektívnenia výroby a minimalizovania prestojov
    – príprava podkladov k auditom
    – reporting
    – asistentské práce
    – administratívna podpora nadriadeného pracovníka
    – vybavenie telefonátov
    – príprava personálnych dokumentov zamestnancom
    – pomocná evidencia došlých a vyšlých faktúr
    – pomocná evidencia pokladní
    – pomocná evidencia bankových výpisov a interných dokladov spoločnosti
    – pomocná evidencia došlej a odoslanej pošty
    – časom možné samostatné riadenie zverených pracovníkov

    Požiadavky na uchádzača

    Pracovné miesto obsadzujeme pre nášho klienta, etablovanú výrobnú spoločnosť pôsobiacu v regióne SNINA – HUMENNÉ.

    Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
    – komunikatívnosť
    – príjemné vystupovanie
    – vysoká flexibilita
    – ochota a schopnosť samostatne pracovať
    – schopnosť rýchlo sa učiť
    – povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
    – zodpovednosť
    – práca nadčas
    – prax v jednaní s dodávateľmi výhodou
    – znalosť ANGLICKÉHO JAZYKA na komunikatívnej úrovní PODMIENKOU!

    Iné výhody ponúkané zamestnancom

    – príjemné pracovné prostredie, moderné priestory etablovanej medzinárodnej spoločnosti
    – stravné lístky
    – iné benefity

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku a anglickom jazyku na našu emailovú adresu.

    Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.

    Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu.

    Kandidát svojim podpisom dobrovoľne udeľuje spoločnosti STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Seberíniho 1, 821 03 Bratislava (ďalej len STARSTAFF), súhlas so správou, spracovaním a uchovaním svojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z v nasledovnom znení: „Týmto prehlasujem, že všetky údaje, ktoré som uviedol/uviedla vo svojom životopise a v žiadosti o zamestnanie, som poskytol/poskytla spoločnosti STARSTAFF dobrovoľne a sú pravdivé. Zároveň súhlasím s evidenciou a spracovaním poskytnutých údajov oprávnenými osobami STARSTAFF za účelom a v rozsahu, ktorý je potrebný pre realizáciu výberového konania na pracovnú pozíciu, o ktorú sa uchádzam, alebo na účel zavedenia predzmluvných vzťahov podľa podľa §10 ods. 3 písm. b) zákon č. 122/2013 Z.z. Tento súhlas udeľujem na dobu určitú, ktorá uplynie dňom keď mi spoločnosť STARSTAFF sprostredkuje vhodné zamestnanie a uplynie garančná doba voči budúcemu zamestnávateľovi vyplývajúca zo zmluvných podmienok medzi STARSTAFF a budúcim zamestnávateľom, alebo dňom, kedy požiadam o likvidáciu svojich osobných údajov, ako aj v prípade, že poskytnuté údaje nebudú môcť byť zaktualizované. V prípade odvolania tohto súhlasu, alebo uplynutí lehoty, alebo v prípade, že poskytnuté údaje nebudú môcť byť zaktualizované, spoločnosť STARSTAFF osobné údaje, ktoré o mne získala, bezodkladne zlikviduje. Spoločnosť STARSTAFF ma poučila o právach vyplývajúcich z § 28 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č.90/2005 Z.z a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny.“

    Poučenie: V zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Seberíniho 1, 821 03 Bratislava, nebude uchovávať osobne údaje o uchádzačovi, ktorého žiadosť o zamestnanie bola zamietnutá. Osobne údaje tohto uchádzača budú zlikvidovane najneskôr do 30dni od ich obdržania.

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Seberíniho 1, 821 03 Bratislava je mladou a dynamicky sa rozvíjajúcou personálnou agentúrou momentálne pôsobiacou na trhu predovšetkým v Slovenskej republike. Prostredníctvom svojich dcérskych spoločnosti však expandujeme nie len v rámci SR, ale pripravuje aj otvorenie pobočiek v zahraničí. Za účelom skvalitňovania svojich služieb, či už pre klientov alebo zamestnancov prijímame do svojich radov len tých najlepších, aby sme mohli dodať služby v najvyššej požadovanej kvalite.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    01.05.2015

    Typ pracovného pomeru

    • plný úväzok
    • skrátený úväzok
    • na dohodu

    Dosiahnuté vzdelanie

    • stredoškolské s maturitou
    • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    • vysokoškolské II. stupňa
    • študent strednej školy
    • študent vysokej školy
    • vysokoškolské I. stupňa
    • vysokoškolské III. stupňa

    Názov spoločnosti

    STARSTAFF, s.r.o.

    Charakteristika spoločnosti

    Spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Seberíniho 1, 821 03 Bratislava je mladou a dynamicky sa rozvíjajúcou personálnou agentúrou momentálne pôsobiacou na trhu predovšetkým v Slovenskej republike. Prostredníctvom svojich dcérskych spoločnosti však expandujeme nie len v rámci SR, ale pripravuje aj otvorenie pobočiek v zahraničí. Za účelom skvalitňovania svojich služieb, či už pre klientov alebo zamestnancov prijímame do svojich radov len tých najlepších, aby sme mohli dodať služby v najvyššej požadovanej kvalite.

    Počet zamestnancov spoločnosti

    10

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Personálne poradenstvo, sprostredkovanie práce a študijných pobytov

    Znalosti

    • Jazykové znalosti
    • Anglický jazyk – aktívne
    • Administratívne a ekonomické znalosti
    • Fakturácia – pokročilý
    • Počítačové znalosti – používateľ
    • Microsoft Excel – pokročilý
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk