French Speaking Administrative Clerk

    0 147

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    1661626

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    en

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2015-03-18 15:36:23

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Účtovník
    • Administratívny pracovník, referent
    • Fakturant
    • Rozpočtár/kalkulant

    Región, v ktorom je pracovná ponuka platná

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Administratíva
    • Ekonomika, financie, účtovníctvo

    Popis práce

    • Purchase order confirmation/modification or cancellation in SAP
    • Validates the documentation and seeks any required additional information, documentation or approval from the country
    • Executes quality checks at various stages of the process and keeps the quality statistics up to date
    • Reports time and other process performance data on a daily basis as required
    •Analyses complex cases for correct registration

    Požiadavky na uchádzača

    • Strong French language skills, intermadiate English
    • Secondary school education/University education, preferably in Finance, Economics or business administration.
    • Experience in Finance or Administration is an advantage
    • Experience with SAP is an advantage
    • Efficient use of Microsoft Office
    • Self – driven, punctual with attention to detail
    • Team player, customer – oriented

    Iné výhody ponúkané zamestnancom

    • International and professional environment
    • Attractive package of benefits and bonus scheme
    • Social and sport events on regular basis
    • Great place to work
    • Informal culture and friendly colleagues
    • KONE trainings in various areas
    • Promotion on performance/compentence – based evaluation with transparency
    • Coaching and mentoring opportunities

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Fínska spoločnosť, svetový líder v poskytovaní komplexných a inovatívnych riešení pre inštaláciu, údržbu a modernizáciu výťahov, eskalátorov a automatických dverí.

    KONE poskytuje bezpečný a ľahký prístup denne pre milióny ľudí ako aj pre svojich 40 000 zamestnancov v každej časti sveta.V roku 2013 bol čistý ročný obrat spoločnosti KONE 6,9 miliárd EUR a je kótovaná na burze v Helsinkách.

    KONE momentálne rozvíja finančné a administratívne centrum v Bratislave ( Shared Service Centre – SSC) s cieľom poskytovať kvalitné služby pre vlastné pobočky KONE v oblasti FINANCIÍ a ÚČTOVNÍCTVA.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    asap

    Typ pracovného pomeru

    • full-time

    Dosiahnuté vzdelanie

    • Secondary with school-leaving examination

    Názov spoločnosti

    KONE Shared Service Centre

    Charakteristika spoločnosti

    Fínska spoločnosť, svetový líder v poskytovaní komplexných a inovatívnych riešení pre inštaláciu, údržbu a modernizáciu výťahov, eskalátorov a automatických dverí.

    KONE poskytuje bezpečný a ľahký prístup denne pre milióny ľudí ako aj pre svojich 40 000 zamestnancov v každej časti sveta.V roku 2013 bol čistý ročný obrat spoločnosti KONE 6,9 miliárd EUR a je kótovaná na burze v Helsinkách.

    KONE momentálne rozvíja finančné a administratívne centrum v Bratislave ( Shared Service Centre – SSC) s cieľom poskytovať kvalitné služby pre vlastné pobočky KONE v oblasti FINANCIÍ a ÚČTOVNÍCTVA.

    Počet zamestnancov spoločnosti

    40000

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Other Unlisted Areas

    Znalosti

    • Language skills
    • English – intermediate
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk