Controlling špecialista

    0 170

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    1297501

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2015-04-16 21:22:19

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Finančný analytik
    • Rozpočtár/kalkulant
    • Špecialista reportingu

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Bankovníctvo
    • Ekonomika, financie, účtovníctvo

    Popis práce

    Na pozíciu Špecialista Controlling-u hľadáme dynamického kandidáta, ktorého bavia čísla, analýzy a plánovanie. Jeho úlohou bude sledovanie, udržiavanie finančných cieľov spoločnosti, hľadanie optimálnych riešení v oblasti znižovania nákladov. Zavádzanie efektivity do procesov a presadzovanie výkonnosti v spoločnosti.

    Hlavnou pracovnou náplňou pozície je:
    – Tvorba a spracovanie finančných analýz, reportingu, manažérskych výsledoviek a interného reportingu;
    – Príprava a zabezpečenie správnosti reportov pre predstavenstvo, dozornú radu a vedenie spoločnosti, ich súladu s legislatívnymi nariadeniami, a internými štandardami spoločnosti;
    – Sledovanie, analýza a hodnotenie investičných projektov;
    – Interpretácia analýz a reportov, identifikácia problémových oblastí, návrhy na ich riešenie pre manažment spoločnosti;
    – Tvorba plánov, metodiky plánovania, plánovaných ukazovateľov, vyhodnocovanie odchýlok plánov oproti skutočnosti, kontrola a finalizácia plánov spoločností skupiny a koordinácia plánovacieho procesu;
    – Podpora podnikateľského zámeru s použitím analýzy ziskovosti segmentu (produktu, zákazníka), projektové plánovanie a skutočný výsledok analýz, tvorby cien a analýzy rastových príležitostí;
    – Sledovanie a analyzovanie nákladov a výnosov, kľúčových finančných ukazovateľov;
    – Koordinácia uzávierok v spolupráci s účtovným oddelením;
    – Sledovanie relevantnosti ukazovateľov výkonnosti, navrhovanie zmien, ich vyhodnocovanie;
    – Práca na relevantných medzinárodných a lokálnych projektoch;
    – Spracovanie a správa interných smerníc a metodiky súvisiacich s kontrolingom;
    – Komunikácia, spolupráca s relevantnými manažérmi v rámci spoločnosti, vrátane poskytovania potrebnej podpory.

    Požiadavky na uchádzača

    Požiadavky na Vás
    – Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania;
    – Pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ;
    – Skúsenosti v oblasti finančných analýz a plánovania sú výhodou;
    – Excelentné analytické schopnosti;
    – Záujem a schopnosť pochopiť a predvídať potreby interných zákazníkov, byť im rovnocenným partnerom;
    – Flexibilný v komunikácii, schopný prispôsobiť sa rôznym typom interných zákazníkov;
    – Samostatný, s aktívnym prístupom a so záujmom o preberanie zodpovednosti a využívajúci priestor pre sebarealizáciu;
    – Precízna, zodpovedná a vysoko spoľahlivá osobnosť schopná prijať závažné rozhodnutia;
    – Znalosť maďarského jazyka nie je podmienkou a súčasne znalosť anglického jazyka je potrebná.

    Iné výhody ponúkané zamestnancom

    Očakáva Vás:
    – Práca v stabilnej spoločnosti;
    – Priestor na sebarealizáciu a možnosť výrazne ovplyvniť ďalšie nastavenie a smerovanie kontrolingu v spoločnosti;
    – Možnosť odborného i kariérneho rastu;
    – Sociálny program.

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    V prípade, že Vás pozícia oslovila, spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem zúčastniť sa výberového konania, pošlite, prosím, svoj štruktúrovaný životopis, s uvedením presného názvu pozície, o ktorú sa uchádzate, na emailovú adresu kariera@bcinvest.sk. Spätne budeme kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí zodpovedajú našim požiadavkám a predstavám.

    Svoj životopis zašlite spolu s nasledovným prehlásením:
    Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas spoločnosti B.C. Invest, a.s. na správu, spracovanie a evidenciu mojich osobných údajov v zmysle platnej právnej úpravy ochrany osobných údajov a to najmä v rozsahu údajov uvedených v životopise.

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Spoločnosť B.C. Invest, a. s. pôsobí v oblasti komplexného poskytovania služieb a poradenstva vo finančnej a personálnej sfére pre spoločnosti, ktoré realizujú svoju činnosť v segmentoch ako je hotelierstvo, potravinárstvo, gastronómia, poľnohospodárstvo, strojárenská výroba a pod.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    ASAP

    Typ pracovného pomeru

    • plný úväzok

    Dosiahnuté vzdelanie

    • vysokoškolské II. stupňa
    • vysokoškolské III. stupňa

    Názov spoločnosti

    B.C. Invest, a. s.

    Charakteristika spoločnosti

    Spoločnosť B.C. Invest, a. s. pôsobí v oblasti komplexného poskytovania služieb a poradenstva vo finančnej a personálnej sfére pre spoločnosti, ktoré realizujú svoju činnosť v segmentoch ako je hotelierstvo, potravinárstvo, gastronómia, poľnohospodárstvo, strojárenská výroba a pod.

    Počet zamestnancov spoločnosti

    10

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Iné neuvedené oblasti

    Znalosti

    • Jazykové znalosti
    • Anglický jazyk – aktívne
    • Administratívne a ekonomické znalosti
    • Podvojné účtovníctvo – pokročilý
    • Počítačové znalosti – používateľ
    • Microsoft Excel – expert
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk