Back office manager

    0 124

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    2041646

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2015-03-09 12:40:59

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Asistent
    • Office manager
    • Recepčná
    • Sekretárka

    Región, v ktorom je pracovná ponuka platná

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Administratíva

    Popis práce

    – zabezpečiť plynulý chod kancelárie organizačného a technického hľadiska
    – vybavovanie telefonátov, prepájanie telefonických liniek, mailová komunikácia
    – komunikácia s externými a internými klientami, inštitúciami
    – administratívne práce rôzneho charakteru
    – organizovanie porád (vrátane kontroly pripravených podkladov a účasti na poradách), stretnutí a školení, prijímacích pohovorov
    – administratívna podpora manažmentu
    – komunikácia so mzdovým oddelením pri prijímaní/uvoľňovaní zamestnanca
    – zabezpečovanie kancelárskeho materiálno-technického vybavenia pre jednotlivé pracovné pozície
    – zabezpečovanie služobných ciest a školení pre zamestnancov

    Požiadavky na uchádzača

    – komunikatívnosť
    – spoľahlivosť
    – lojálnosť
    – tímový hráč

    Iné výhody ponúkané zamestnancom

    Mladý priateľský kolektív.

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    Spoločnosť zameraná na vedenie účtovnej a mzdovej agendy slovenským a zahraničným klientom, konzultačné a poradenské služby v účtovnej, mzdovej a daňovej oblasti s dôrazom na spokojnosť klienta.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    asap

    Typ pracovného pomeru

    • plný úväzok

    Dosiahnuté vzdelanie

    • stredoškolské s maturitou
    • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    • vysokoškolské II. stupňa
    • študent vysokej školy
    • vysokoškolské I. stupňa
    • vysokoškolské III. stupňa

    Názov spoločnosti

    Finecon, a.s.

    Charakteristika spoločnosti

    Spoločnosť zameraná na vedenie účtovnej a mzdovej agendy slovenským a zahraničným klientom, konzultačné a poradenské služby v účtovnej, mzdovej a daňovej oblasti s dôrazom na spokojnosť klienta.

    Počet zamestnancov spoločnosti

    8

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Účtovníctvo a audítorstvo

    Znalosti

    • Jazykové znalosti
    • Anglický jazyk – mierne pokročilý
    • Počítačové znalosti – používateľ
    • Microsoft Excel – pokročilý
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk