Asistent/ka pre Sekciu obchod a marketing

    0 131

    ID ponuky v systéme profesia.sk

    2036199

    Kód jazyka, v ktorom je písana ponuka

    sk

    Dátum zadania pracovnej ponuky

    2015-03-04 11:07:30

    Pozícia zo zoznamu preddefinovaných pozícií

    • Administratívny pracovník, referent
    • Asistent
    • Sekretárka

    Kategória, v ktorej je pracovná ponuka zaradená

    • Administratíva

    Popis práce

    – vedenie pracovného kalendára riaditeľa sekcie a jeho zdieľanie s manažmentom spoločnosti
    – dojednávanie stretnutí a ostatná delegovaná komunikácia v mene riaditeľa podľa zverených úloh
    – formálna príprava reportov a podkladov na poradu
    – administratívne práce so zmluvami (číslovanie, evidencia, správa archívu…)
    – spolupráca na činnostiach spojených s prípravou vybraných marketingových aktivit
    – ostatné administratívne práce v rámci celej spoločnosti HOUR

    Požiadavky na uchádzača

    – IT zručnosti na úrovni pokročilý
    – Reprezentatívne vystupovanie
    – Vynikajúce komunikačné schopnosti
    – Pozitívny prístup k zákazníkovi
    – Organizačné schopnosti
    – Flexibilita
    – Samostatnosť
    – Schopnosť znášať stres
    – Zodpovednosť

    Doplňujúce informácie pre kandidáta

    Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám motivačný list spolu so svojim životopisom elektronicky na adresu simova@hour.sk.

    Poskytnutím svojich osobných údajov v rozsahu životopisných dát uvedených v zaslanom životopise na uvedenú adresu dávate súhlas k ich spracovaniu a uchovaniu v personálnej databáze na dobu do odvolania Vášho súhlasu za účelom získania zamestnania pre Vašu osobu. Súčasne tým potvrdzujete, že Vaše údaje sú pravdivé a presné.

    Krátka charakteristika klienta spoločnosti

    HOUR, spol. s r.o. je softvérová spoločnosť, ktorej história sa začala písať v roku 1993. Sme autorom niekoľkých produktov zameraných na problematiku spracovania miezd a riadenia ľudských zdrojov. Nosnými produktmi sú v súčasnosti informačné systémy HUMAN a HUMANET.
    Neoddeliteľnou súčasťou našej činnosti je outsourcing miezd.
    V súčasnosti má naša spoločnosť takmer 55 zamestnancov, ktorí sú zárukou nielen profesionálnej implementácie a zavedenia informačného systému do ostrej prevádzky, ale i kvalitného a komplexného zabezpečenia technickej pomoci a odbornej poradenskej služby hotline pri spracovaním miezd a riadení ľudských zdrojov pre všetkých našich zákazníkov.

    Pozícia vhodná pre absolventa

    Áno

    Možný dátum nástupu

    01.04.2015

    Typ pracovného pomeru

    • plný úväzok

    Dosiahnuté vzdelanie

    • stredoškolské s maturitou

    Názov spoločnosti

    HOUR, spol. s r.o.

    Charakteristika spoločnosti

    HOUR, spol. s r.o. je softvérová spoločnosť, ktorej história sa začala písať v roku 1993. Sme autorom niekoľkých produktov zameraných na problematiku spracovania miezd a riadenia ľudských zdrojov. Nosnými produktmi sú v súčasnosti informačné systémy HUMAN a HUMANET.
    Neoddeliteľnou súčasťou našej činnosti je outsourcing miezd.
    V súčasnosti má naša spoločnosť takmer 55 zamestnancov, ktorí sú zárukou nielen profesionálnej implementácie a zavedenia informačného systému do ostrej prevádzky, ale i kvalitného a komplexného zabezpečenia technickej pomoci a odbornej poradenskej služby hotline pri spracovaním miezd a riadení ľudských zdrojov pre všetkých našich zákazníkov.

    Počet zamestnancov spoločnosti

    50

    Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

    Informačné technológie

    Znalosti

    • Jazykové znalostirnrn
    • Anglický jazyk – mierne pokročilý
    • Administratívne a ekonomické znalostirnrn
    • Hospodárska korešpondencia – pokročilý
    • Počítačové znalosti – používateľrnrn
    • Internet (e-mail, www) – pokročilý
    Poslať spoločnosti životopis

    Zdroj: www.profesia.sk